Kilka porad dla biura rachunkowego

Kilka porad dla biura rachunkowego

Dużo osób zastanawia się – jak promować swoje biuro? Z takim wyzwaniem walczą świeże biura jak i te bardziej doświadczone, które powinny być na pewnej pozycji. Dla sporej ilości z tych osób prostym rozwiązaniem jest powołanie do życia strony internetowej. Nie zdają sobie sprawy że sama strona nie pomoże w rozwiązaniu ich problemu. Ubytki w wiedzy z zakresu sieci internetowej może sprawić, że poniosą duże koszty. Dlatego wraz z stroną Biura Rachunkowe Elbląg stworzyliśmy poradnik, który pomoże wam przebić się przez tę kwestie.

Google AdWordsTo najbardziej podstawowa reklama w Google. Ogromną zaletą tej kampanii jest to, że reklamy pokazują się pod konkretnymi frazami np. kupujemy reklamę na frazę biuro rachunkowe olsztyn. Teraz użytkownik, który w wyszukiwarce wpisze biura rachunkowe olsztyn zanim ujrzy wyniki wyszukiwania powinien natknąć się na Twoją reklamę. AdWords funkcjonuje na zasadzie jednodniowych budżetów. Zakładasz swój dzienny budżet przyjmijmy na 20 zł płacąc 1 zł za klik to przekłada się na 20 bonusowych klików na Twoją stronę .

Kampania SEOKampania SEO to nic innego jak popularne pozycjonowanie strony. Nadal nie rozumiesz co to? Jest to proces, który ma dążyć do tego, że Twoja strona będzie pierwszym wynikiem po wyszukaniu w wyszukiwarkę danej frazy np. biuro rachunkowe olsztyn. Ceny takiej kampanii zależne są od wielu czynników takich jak: poprawna optymalizacja strony, trudność fraz itd. SEO to proces długofalowy nie ma co tu liczyć na szybkie efekty.

Katalogi firmKatalogi firm to takie nowoczesne książki telefoniczne w internecie. Sporo katalogów zezwala na darmowe dodania do ich zasobów. Po wpisaniu firmy do katalogu będzie łatwiej ją znaleźć użytkownikom zainteresowanym. Takie katalogi to dobra reklama dla przedsiębiorców o mniejszym budżecie reklamowym.

Kilka delikatnych porad przygotowała także Magdalena Kowalczyk z serwisu Biura Rachunkowe Elbląg.„Podstawą promocji w sieci internetowej jest przygotowanie budżetu. Użytkownicy regularnie przewidują że działania w sieci internetowej są za darmo lub kosztują niewiele. Nic bardziej mylnego. Dobrze przeprowadzona kampania reklamowa w sieci kosztuje wiele jednak wyniki jakie może sprowadzić są tego warte.”


Ocena: 4/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 1 (ostatnio: 26.08.2016 11:39:56)
  • yahoo: 2 (ostatnio: 27.11.2016 18:49:58)

Podlinkuj wpis:

Tags: , ,

Dodaj komentarz