BiB Reklama w Internecie

BiB Reklama w Internecie

Jeśli otwieramy przeglądarkę internetową to w każdym momencie robimy to w jakimś określonym celu. Bywa nim np. wyszukanie specjalisty stomatologa. Wówczas w oknie wpiszemy np. wyrażenie stomatolog Olsztyn i oczekiwać będziemy, że pojawi się nam możliwość zapoznania się z maksymalną liczbą. Nie posiada ewentualności stawiania zapytania w taki sposób, by zróżnicować odpowiedzi na takie, które dotyczą Olsztyna i takie, które odnoszą się do całego kraju lub kraju, ponieważ na stronie znajdują się wyróżnienia zakupione u posiadacza wyszukiwarki i nie w każdym momencie odpowiadają całkowicie zapytaniu zadanym wyszukiwarce. Właścicielom wyszukiwarki zależy, by jak najwięcej przedsiębiorstw kupowało wyróżnienia na pierwszych miejscach rezultatów odszukiwania, ale tym, którzy szukają, czyli użytkownikom zależy na najbardziej skutecznych wynikach. Z reguły te najbardziej dające korzyści nie pojawią się na płatnych pozycjach i z tego powodu spora większość korzystających ignoruje reklamy i korzysta tylko z naturalnych rezultatów. Gdyby pozwolono na to, by reklamy zajmowały całą pierwszą stronę rezultatów całkiem możliwe, że osoby codziennie korzystające z wyszukiwarki otwieraliby od razu drugą stronę, bo na pierwszej zasadniczo byłyby największe działalności gospodarczej o zasięgu regionalnym lub ogólnokrajowym, a przeciętnemu użytkownikowi taka grupa dostawców rzadko może być tą najbardziej poszukiwaną. Prawda może być taka, że największą korzyść dla użytkownika przynieść mogą funkcjonalnie zrobione witryny w formie katalogów zawierające maksymalną ilość informacji na dany temat. Do dyspozycji na przykład bib.com.pl. Jeśli jakiś katalog dobrze wypozycjonowany na daną frazę może być nieomalże pusty wewnątrz to dla użytkownika może być on całkowicie bezwartościowy.


Ocena: 5/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Video:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 17 (ostatnio: 14.04.2019 22:01:24)
  • yahoo: 5 (ostatnio: 07.04.2016 07:36:52)

Podlinkuj wpis:

Tags: , , , ,

Dodaj komentarz